دشت بزرگ تراختور

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد بعد از خواندن قوانين انجمن در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 96
نویسنده پیام
modir آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضویت: 6 /11 /1390
محل زندگی: مرند
سن: 26
شناسه یاهو: Yakamoz_ar@yahoo.com
تشکرها : 2
تشکر شده : 2
دشت بزرگ تراختور
دشت بزرگ تراختورتراكتورسازي 1- سپاهان صفر
ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- دوره يازدهم- هفته بيست هفتم22/12/90- ساعت 15: 15- ورزشگاه يادگار امام تبريز
تماشاگر: حدود 10هزارنفر
داور: سعيد مظفري‌زاده
كمك‌ها: رسول فروغي، محمدرضا منصوري

تراكتورسازي: محسن فروزان، احسان حاج‌صفي، اميرحسين صادقي، سيدمحسن حسيني، مرتضي اسدي، مهدي كياني، قاسم حدادي‌فر (69- محمد ابراهيمي)، فلاويو لوپز، توزي رودريگو، سياوش اكبرپور، فرزاد حاتمي
سرمربي: امير قلعه‌نويي
سپاهان: رحمان احمدي، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، حسن اشجاري (68- عماد محمدرضا)، حسن جعفري، اميد ابراهيمي، فابيو جانواريو، مهدي كريميان (76- احمد جمشيديان)، برونو سزار، جواهير سوكاچ (46- محرم نويدكيا)، سيدمهدي سيدصالحي
سرمربي: زلاتكو كرانچار

پيش از بازي:
برف شديد امروز در تبريز دقايقي پيش بند آمد و در حالیکه ۱۵ هزار تماشاگر تراكتور خود را به ورزشگاه يادگار امام رسانده‌اند تا تماشاگر مهم‌ترين بازي روز در تبريز باشند. مسابقه‌اي كه البته مي‌توانست در شرايطي به مراتب بهتر انجام بشود اما پافشاري سازمان ليگ روي برگزاري مانع از به تأخير افتادن آن شد.بازيكنان دو تيم دقايقي كه براي گرم كردن وارد زمين شده‌اند و بنابراين پيش‌بيني مي‌شود كه اين بازي كه قرار بود راس ساعت 15 برگزار شود با تأخير برگزار شود. تأخيري كه حداقل 10 دقيقه خواهد بود.
چمن يادگار امام مملو از برف بود و در اين بين هيات فوتبال تبريز با كمك تماشاگران اقدام به برف‌روبي از روي چمن كرده است و حالا تقريبا به جز اطراف خط طولي برف چنداني وجود ندارد.

شرح بازي:
بالاخره بعد از تلاش فراوان مسئولين و تماشاگران ورزشگاه آماده انجام بازي شد و با 15 دقيقه تاخير سعيد مظفري‌زاده راس ساعت 15:15 سوت آغاز اين بازي را به صدا درآورد. دقايق ابتدايي مسابقه تحت تاثير شرايط جوي و همچنين استرس و حساسيت بازي نسبتا سرد دنبال سد اما كم‌كم دو تيم با شرايط بازي هماهنگ شدند و حملاتي را روي دروازه يكديگر تدارك ديدند.
مهم‌ترين اتفاقات بازي در 20 دقيقه آغازين را مي‌توان در يك موقعيت حتمي گل براي هر يك از تيم‌ها خلاصه كرد. ابتدا سوكاچ با ارسالي زميني از جناح راست خط دفاعي تراكتور، سيدصالحي را در مقابل دروازه خالي ميزبان صاحب موقعيت كرد كه سيدصالحي در كمال ناباوري توپ را به بالاي دروازه فرستاد. چند دقيقه بعد هم روي حمله خطرناك تراكتورسازي ضربه سر توزي از داخل محوطه جريمه سپاهان به تير افقي دروازه اين تيم برخورد كرد.
در ادامه بازي دو تيم با سرعت پاييني همراه بود و حملات نصفه و نيمه دو رقيب موقعيت گل آنچناني را به همراه نداشت. بالاخره هم نيمه اول با همان نتيجه بدون گل خاتمه يافت تا شايد ترفندهاي تاكتيكي مربيان در بين دو نيمه بتواند بازي را از اين حالت سرد و كم‌حادثه خارج كند.
نيمه دوم:
نيمه دوم سپاهان با يك تغيير مهم به ميدان آمد و محرم نويدكيا را از ابتداي اين نيمه جانشين سوكاچ كرد تا شايد مثل بازي مقابل النصر با تيزهوشي اين بازيكن به دروازه حريف دست پيدا كند. با اين وجود اين تراكتورسازان بودند كه بازي را بيشتر از ميهمان خود در اختيار داشتند و به دروازه حريف حمله مي‌كردند. تا اين كه روي يكي از همين حملات صاحب يك پنالتي شده و دروازه سپاهان را باز كردند.
بعد از ثبت اين گل كرانچار دومين تعويض خود را هم انجام داد و عماد رضا را جايگزين اشجاري كرد تا با اضافه كردن يك مهاجم به دنبال گل تساوي باشد. در يكي از بهترين موقعيت‌هاي سپاهان، سزار در موقعيت تك‌به‌تك با دروازه قرار گرفت كه ضربه او را محسن فروزان با پاي چپ به زيبايي دفع كرد. شوت سركش جمشيديان هم از ديگر موقعيت‌هاي مهم سپاهان بود كه از بالاي دروازه راهي خارج شد.
شرح گل:
1-0 تراكتورسازي؛ دقيقه 57: در گوشه سمت راست محوطه جريمه سپاهان، فلاويو لوپز در برخورد با مهدي كريميان سرنگون شد و مظفري‌زاده بلافاصله اعلام پنالتي كرد. ضربه پنالتي را توزي محكم و زميني به گوشه دروازه زد و رحمان احمدي با وجود تشخيص درستش موفق به دفع توپ نشد.

امضای کاربر :
دوشنبه 22 اسفند 1390 - 18:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group