ساندویچ پانل سقفی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد بعد از خواندن قوانين انجمن در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 29
نویسنده پیام
tinat آفلاین


ارسال‌ها : 24
عضویت: 27 /8 /1395
تشکرها : 171
تشکر شده : 24
ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل سقفی
نمای سقفی پانل کبیر با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکت های پیشین در ایران صورت گرفته ، طراحی مجدد گردید و با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بیشتر و آب بندی و درز بندی بهتر تولید میگردد.
ساندویچ پانل سقفی چیست ؟ نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف بکار مي رود را ساندويچ پانل مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی از لحاظ عايق و بودن و از نظر استحکام در ساندويچ پانل سقفی فوم پلی اورتان مي باشد. مزایای ساندویچ پانل سقفی : عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندويچ پانل و نهايتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و زيبايي طرح و تنوع در رنگ.موارد استفاده ساندویچ پانل سقفی : ساندويچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پيش ساخته ، ساختمان های ويلايي و آشيانه های هواپيما و کليه ساختمانهای صنعتی و پيش ساخته مي باشد.مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی :عرض مفيد ساندویچ پانل سقفی يک متر و عرض غير مفيد 1.08 متر و طول تا 14 متر ضخامت از 4 سانتيمتر تا 10 سانتيمتر ورق های مصرفی از نوع گالوانيزه و آلومينيوم مي باشد که بصورت دو رو ورق يا يکرو ورق يکرو فويل توليد مي شود.


پنجشنبه 27 آبان 1395 - 11:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از tinat به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sevdasolat &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group