بهترین قرص پاکسازی روده

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد بعد از خواندن قوانين انجمن در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
govarnosh آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضویت: 13 /1 /1400
محل زندگی: تهران


بهترین قرص پاکسازی روده
مناسب ترین قرص برای پاکسازی روده بیزاکودیل Bisacodyl است که با نام تجاری دولکولاکس Dulcolax شناخته شده و در تمام داروخانه های سراسر کشور در دسترس است. علاوه بر قرص، شیاف بیزاکودیل هم دارای همین خاصیت می باشد که نسبت به قرص اثربخشی زودتری دارد.

شیاف و قرص بیزاکودیل جزو داروهای بدون نسخه به شمار می روند. از این رو به راحتی قابل تهیه هستند. اثر گذاری شیاف بیزاکودیل حدود 15 دقیقه پس از استفاده و اثربخشی قرص حدودا 10 تا 12 ساعت بعد از مصرف است. داشتن دل درد و احساس سوزش در مقعد جزء عوارض پس از استفاده است.

عکس قرص بیزاکودیل
روش های طبیعی برای پاکسازی روده در خانه
پاکسازی روده در خانه در واقع با دو روش دارویی و تنقیه قابل انجام است. روش دارویی شامل استفاده از داروهای قرصی، مایع، پودر های حل شدنی در آب و شیاف می شود. ولی تنقیه لوازم خاص خود را دارد که فرد حتما باید با اطلاعات کامل و مشورت با پزشک از آن استفاده کند.

هدف اصلی از بکارگیری هر دو روش “تخلیه کامل روده” و پاکسازی و “تقویت کولون” است. این روش ها اگر با مشورت پزشک انجام شوند کاملا ایمن بوده و خطری برای فرد ندارد.

برای سلامتی لازم نیست هر روز یا حتی هر چند وقت یکبار پاکسازی روده بزرگ انجام دهید، اگر این کار بنابر تشخیص پزشک انجام شود می تواند کاملا مفید باشد.

نوشیدن آب و هیدراته نگه داشتن بدن
نوشیدن آب زیاد و هیدراته نگه داشتن بدن یک راه عالی برای تنظیم هضم درست غذا است. طبق تجربه افراد مختلف نوشیدن آب ولرم جوشیده به صورت ناشتا برای هیدراته ماندن بدن تاثیر خوبی دارد.

همچنین، سعی کنید مقدار زیادی از غذاهای پر از آب مصرف کنید. این رژیم غذایی می تواند شامل میوه ها و سبزیجاتی مانند هندوانه، گوجه فرنگی، کاهو و کرفس است.

در واقع، غذاهای آبکی زیادی وجود دارند که به پاکسازی روده به طور طبیعی از طریق رژیم غذایی کمک می کنند.

برای بواسیر چقدر آب بنوشیم کافیه؟
رژیم غذایی حاوی فیبر
فیبر یک ماده مغذی و به علاوه ضروری در رژیم غذایی است که اکثرا به اشتباه از خوردن آن صرف نظر کرده و کربوهیدرات ها را جایگزین آن می کنند. فیبر در غذاهای گیاهی کامل و سالم مانند میوه ها، سبزیجات، غلات، آجیل، دانه ها و غیره یافت می شود.

گیاهان حاوی سلولز منبع مطمئن و الیافی هستند که به “حجیم” شدن ماده اضافی در روده بزرگ کمک می کنند. آنها همچنین یبوست و روده های بیش فعال را تنظیم می کنند، در حالی که باکتری های مفید را به عنوان یک پری بیوتیک تقویت می کنند.

بهتر است در رژیم غذایی روزانه خود مقدار زیادی مواد غذایی با فیبر بالا داشته باشید که به سلامت روده بزرگ کمک می کند. آنها همچنین می توانند برای باکتری های روده نیز عالی باشند.
کلینیک زارعی | پاکسازی روده

چهارشنبه 12 مرداد 1401 - 22:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group